KONCEPT

Vi tror på, at ubevidst reklame skaber top-of-mind effekt hos forbrugerne!

Derfor har vi skabt Attenzione, som er førende indenfor Outdoor LED skærme i Randers.
Vores skærme gør forbrugerne opmærksomme på dit produkt, ydelse eller event, hvor de ikke forstyrres af andre reklamer, som fx. i en tilbudsavis.

 

Vi tror på, at I skal være dér, hvor forbrugerne er!

Alt hvad forbrugerne køber idag, køber de pga reklame. Bevidst som ubevidst.
Derfor opnåes den største effekt ved, konstant at stå forrest i folks ubevidste opmærksomhed, så de på beslutningstidspunktet vælger dit produkt frem for konkurrentens.
Vi ved, at særligt den ubevidste reklame får forbrugerne til, at vælge et bestemt produkt, fordi den psykologiske effekt får den enkelte kunde til, at tage ejerskab over købsbeslutningen. I langt højere grad, end ved en avisreklame.

 

Vi tror på, at Outdoor marketing på LED storskærme er det optimale lokalmedie!

Med reklame på vores skærme har du mulighed for, at påvirke dine kunder umiddelbart før de er på vej ud i butikken. Derfor er storskærmene også oplagte til tilbud eller som ‘huskeseddel’, således at kunden fx. også husker at få kul med hjem til grillen – op til en weekend med gode vejrudsigter!

 
 

You may think that because you pay little attention to commercials on television or in newspapers, your judgements about products are unaffected by them. But a recent experiment showed that people tend to prefer products featured in ads they barely glanced at several minutes earlier – even when they have no explicit memory for having seen the ad.

Daniel L. Schacter, Professor and Chair of Psychology at Harvard University, 1996.